.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده رودسر : پروژه راه آهن گيلان وضعيت مشخصي ندارد

ضو مجمع نمايندگان گيلان گفت: پروژه راه آهن گيلان وضعيت مشخصي ندارد و از سرعت لازم برخوردار نيست.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،اسدالله عباسي وضعيت روند اجراي پروژه راه آهن گيلان را مناسب ندانست و افزود: كارهايي انجام شده ولي هنوز اين  كارها را نشان ندادند و نامشخص است.
وي اظهار داشت: اجراي پروژه راه آهن گيلان مطابق با برنامه انجام نشده و از سرعت لازم برخوردار نيست به همين منظور از وزير راه دعوت كرديم سفري به گيلان داشته باشد و در خصوص كندي پروژه راه آهن پاسخ دهد.
نماينده مردم رودسر و املش در مجلس اعتبار امسال پروژه راه آهن گيلان را 50 ميليارد تومان اعلام كرد و بيان داشت: به رغم داشتن اين اعتبار، اجراي آن به كندي انجام مي‌شود كه علت اين امر بايد مورد بررسي قرار گيرد.
وي ادامه داد: انتظار داريم تا پايان برنامه چهارم راه آهن گيلان به مرحله بهره برداري برسد ضمن اينكه مطالعه راه آهن رشت – گرگان نيز در حال انجام است كه اجراي آن گيلان را به لحاظ اقتصادي و سياحتي متحول مي‌كند.
عباسي در ادامه به وضعيت صنعت استان اشاره كرد و اظهار داشت: گيلان از روند توسعه در بخش صنعت عقب است و اين نسخه‌هايي كه در بخش صنعت مي‌دهند، شفا بخش نيست.
وي با اشاره به اينكه توسعه صنعت بايد در طرح آمايش سرزمين ديده شود، تصريح كرد: بايد بسترهاي مناسب براي توسعه صنعت در استان ديده شود و آسيب شناسي صورت بگيرد.
عضو مجمع نمايندگان گيلان در خصوص آزاد راه رشت – قزوين اذعان داشت: اين آزاد راه تا پايان سال مالي مورد بهره برداري قرار مي‌گيرد.
عباسي فعال كردن حمل و نقل دريايي را از برنامه‌هاي استان عنوان كرد و افزود: مطالعه ايجاد حمل و نقل دريايي از آستارا به ساري انجام مي‌شود.
وي همچنين در خصوص روند اجراي پروژه بزرگراه امامزاده هاشم به انزلي ابراز نارضايتي كرد و اظهار داشت: با توجه به اينكه در بودجه سال 88 براي تقويت اين مسير اعتباراتي ديده شد، ولي از پيشرفت آن رضايت نداريم و مي‌خواهيم وزير راه در اين مورد نيز پاسخ دهد.
عباسي بازديد از سدهاي استان را از ديگر اهداف دعوت از وزير راه عنوان كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.25 seconds.